П.І.Б.
Телефон

office@sk-kashtan.kiev.ua

Перше правило бізнесу – чини з іншими так, якби ти хотів, щоби чинили з тобою (Ч. Діккенс)




Ваші дії при настанні ДТП:
- Включити аварійну сигналізацію та встановити знак аварійної зупинки;
- Вжити всіх необхідних заходів для надання першої медичної допомоги потерпілим, викликати швидку медичну допомогу;
- Не пересувати транспортний засіб і предмети, пов'язані з ДТП;
- Негайно повідомити про ДТП у компетентні органи (ДАІ, органи Міністерства внутрішніх справ тощо), чекати прибуття працівників ДАІ;
- Вжити всіх можливих заходів для зменшення розміру збитку і порятунку транспортного засобу і майна;
- Записати імена та адреси свідків і учасників ДТП (державний номер транспортного засобу, прізвище, ім'я, по батькові, телефон, адресу, місце роботи), повідомити ці дані в сервісну службу/ страхову компанію;
- Якщо в результаті ДТП немає потерпілих і матеріальний збиток третім особам не був нанесений, а транспортні засоби можуть безпечно пересуватися, водії (за взаємною згодою в оцінці обставин ДТП) можуть прибути до найближчого поста ДАІ для оформлення відповідних документів, попередньо склавши схему події і підписавшись під нею;
- Повідомити страхову компанію, по можливості негайно, але в будь-якому разі не пізніше 2-х (двох) робочих днів, шляхом надання письмового повідомлення про настання страхового випадку, вказавши при цьому: номер договору страхування/страхового поліса; обставини настання страхової події; інформацію про отримані ушкодження; місце події і місце перебування транспортного засобу.

У випадку викрадення:
- Негайно повідомити про страховий випадок в органи Міністерства внутрішніх справ і викликати на місце події оперативну групу;
- Оформити в органах Міністерства внутрішніх справ усі необхідні документи для порушення кримінальної справи по факту викрадення транспортного засобу;
- Після настання страхового випадку, по можливості негайно, але в будь-якому разі не пізніше 2-х (двох) робочих днів заявити про це Страховику шляхом надання письмового повідомлення про настання страхового випадку з детальним описом події.

У випадку протиправних дій третіх осіб:
- Вжити всіх можливих заходів для зменшення розміру збитку і порятунку транспортного засобу і майна;
- Негайно повідомити про страховий випадок в компетентні органи (ДАІ, органи Міністерства внутрішніх справ тощо), чекати прибуття працівників слідчих органів для документального оформлення події;
- Після настання страхового випадку, по можливості негайно, але в будь-якому разі не пізніше 2-х (двох) робочих днів заявити про це Страховику шляхом надання письмового повідомлення про настання страхового випадку.
- Оформити в органах Міністерства внутрішніх справ усі необхідні документи для порушення кримінальної  справи або відмови у порушенні кримінальної справи по даному факту.

У випадку стихійного лиха:
- Вжити всіх можливих заходів для зменшення розміру збитку і порятунку транспортного засобу і майна;
- Вжити всіх заходів для документального оформлення події, яка трапилася (надати довідку встановленого зразка від метеорологічної служби);
- Після настання страхового випадку, по можливості негайно, але в будь-якому разі не пізніше 2-х (двох) робочих днів заявити про це Страховику шляхом надання письмового повідомлення про настання страхового випадку.

Відповідно до укладеного договору страхування АвтоКаско, можуть бути передбачені ситуації, у яких реєстрація події, що має ознаки страхового випадку, в компетентних органах є необов’язковою, що в свою чергу мінімізує порядок дій Страхувальника.